Tuesday, November 25, 2014

ჩემს შესახებ


ჩემს შესახებ ( პორტფოლიო )

                                          სარჩევი


1.      ბიოგრაფიული მონაცემები/დოკუმენტები;
2.      წლიური სასწავლო კურსის პროგრამა       ( სილაბუსი );
3.      ტრენინგების, სემინარების გავლის დამადასტურებელი დოკუმენტები;
4.      განხორციელებილი კვლევა და პროექტები;
5.     ინფორმაციულ - საკომუნიკაციო რესურსები;
6.      კონფერენციებზე, სემინარსა და კათედრის სხდომაზე მასწავლებლის გაკეთებული პრეზენტაციის ან მონაწილეობის ამსახველი მასალა;
7.      ღონისძიებები;
8.      ინტეგრირებული, სამოდელო გაკვეთილები;
9.      ფოტოგალერეა;
10.  რესურსები.



            1. ბიოგრაფიული მონაცემები / დოკუმენტები

პირადი ინფორმაცია :
სახელი/გვარი :  ცარო გოგიჩაშვილი
დაბადებისთარიღი : 1974 წლის 12 აპრილი
საკონტაქტოინფორმაცია:595 91 92 87 carogogichashvili12@gmail.com
 მისამართი: ვარკეთილის ზ/პ II მკ/რ კორპუსი 26 ბინა #74
თარიღი
ორგანიზაციის დასახელება: ქ.თბილისის ს.ს.ორბელიანის პედაგოგიური უნივერსიტეტი
ფაკულტეტი: ს.ს.ორბელიანის დაწყებითი კლასების პედაგოგიური ფაკულტეტი
კვალიფიკაცია: დაწყებითი კლასების მასწავლებელი (მაგისრტი) 
სამუშაო გამოცდილება :16 წელი 
თარიღი: . 1994-1996 წლები; მანგლისის საშუალო სკოლის დაწყებითი კლასის პედაგოგი
1997–2000 წლები,ქ. თბილისის ინგლისური ენის გაძლიერებული სწავლების კოლეჯი ნინო დაწყებითი კლასების პედაგოგი
2004 წლიდან დღემდე ქ.თბილისის არასახელმწიფო საერო მრავალპროფილიანი სკოლა–ლიცეუმ 
დამსაქმებელი: სკოლა–ლიცეუმი ,, NK“ . (National  Knowledge)
თანამდებობა:   დაწყებითი კლასების პეადაგოგი
ჩემი აღსაზრდელების წარმატებები






saswavlo kursis zogadi aRwera
       qarTuli enisa da literatures stansartis birTvs warmoadgens ena,rogorc pirovnebis TviTgamoxatvis, azris Camoyalibebisa da gadacemis saSualeba. enobrivi unar_Cvevebi unda warmovidginiT ara rogorc maTi SemTxveviTi nakrebi, aramed rogorc erTi mTliani sistema. man xeli unda Seuwyos pirovnebis piradi cxovrebiseuli, socialuri Tu profesiuli sirTuleebis damoukideblad daZlevis process, vinaidan qarTuli ena mxolod erT-erTi saswavlo sagani ki ar aris, aramed, sxva saganTagan gansxvavebiT, swavlebis enaa, yvela danarCeni sagnis Seswavlis saSualebaa.

saswavlo kursis miznebi:

  • ganuviTaroT mozards ZiriTadi sametyvelo unarebi (wera,kiTxva,mosmena, saubari);
  • gamoumuSaos weriTი da zepiri metyvelebis kultura;
  •  ganuviTaros sakuTari azris logikuri TanmimdevrobiT gamoTqmisa da sxvadasxva daniSnulebis werilobiTi teqstis Seqmnis unari;
  •  Camouyalibos damoukidebeli, SemoqmedebiTi da refleqsuri azrovnebis unari;
  •  Seayvaros kiTxva; gamoumuSaos literatures, rogorc sityvis xelovnebisa da kulturis faqtis, aRqmisa da gacnobierebis unari;
  •  gaacnobieros erovnuli da zogadsakacobrio kultura, rogorc cvlilebisa da ganviTarebis mudmivmoqmedi procesi.

saswavlo amocanebi:

  •    kaligrafiuli kulturis gamomuSaveba;
  •  leqsikuri maragis Sevseba-gamdidreba;
  •  azris cxadad, lakonurad, mkafiod da mwyobrad gamoxatvis unaris Camoyalibeba;
  •  saazrovno moqmedebaTa (analizi, Sedareba, ganzogadeba) ganviTareba enobriv (teqstobriv) safuZvelze;

  •  funqciurad da Sinaarsoblivad mravalferovani teqstebis Seswavlisa da gaazrebis unaris Camoyalibeba;
  • teqstebTan SemoqmedebiTi (Tavisufali) damokidebulebis gamomuSaveba;
  • diskusiebSi monawileoba, monologiuri da dualoguri metyvelebis unar-CvevaTa Camoyalibeba;
  • teqstis analizis unaris ganviTareba;
  • saganmanaTleblo mizniT sxvadasxva resursiT (leqsikonebi, biblioTeka, interneti da sxv.) sargebloba;
  • sametyvelo etiketis normebis dacva;
  • teqstis agebis kanonzomierebis gaTvaliswinebiT teqstis Seqmna;
  • miznobrivi amocanis Sesatyvisi stiliT wera da metyveleba;
  • orTografiuli da punqtuaciuri normis saTanadod gamoyeneba;
  • სხვადასხვა სახის, სტილის და ჟანრის ტექსტების ანალიზისა და შექმნის უნარის გამომუშავება;
  • მწერლის შემოქმედების გააზრება სუბიექტური (მწერლის ცხოვრების მნიშვნელოვანი ფაქტები და მომენტები) ფაქტორების გათვალისწინებით;
  • ლიტერატურულ ნაწარმოებში ასახუყლი პრობლემატიკის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა, პიროვნული პოზიციის ჩამოყალიბება და მისი არგუმენტირება;
  • ლიტერატურულ ნაწარმოებებში ასახული ფასეულობების აღქმა–გააზრება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;
  • ქართული და მსოფლიო ლიტერატურული პროცესებისა და უნივერსალური ლიტერატურული თემების ურთიერთკავშირის გააზრება. 
  1. საგნის მნიშვნელობა
    • მშობლიური ენის სწავლება დაწყებით საფეხურზე ემსახურება თვითგამოხატვისათვის აუცილებელი ენობრივი უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბებას სწაავლების ყველა ძირითადი–ზეპირმეტყველების, კითხვისა და წერის–მიმართულებით.

  amave dros es procesi gulisxmobs im minimaluri lingvisturi kompetenciis formirebaa, romelic enis praqtikuli gamoyenebis TvalsazrisiT aris aqtualuri da Seesabameba moswavlis inteleqtualur SesaZleblobebsa da interesebs.
     mSobliuri enisa da literaturis swavleba dawebiT skolaSi efuZneba mdidar teqstur korpuss-sxvadasxva saxis mxatvrul da aramxatvrul teqstebs.

     teqstis nairsaxeoba qmnis im aucilebel Tematur garemos, romlis gacnobamac moswavle unda moamzados cxovrebiseul urTierTobebisaTvis. moswavleebi unda daeuflon mxatruli, SemecnebiTi da interpretaciis uvar-Cvevebs.maT unda iswavlon teqstebis damoukideblad Sedgena, teqstebSi mocemuli sakiTxebis Sesaxeb informaciis mopoveba,maTi analizi da SeZlon damokidebulebebis (poziciis da Sefasebebis) Tavisuflad gamoxatva.

    sagnis Seswavlis aucilebeli sabaziso komponentebi

informaciis gageba, analizi da Sefaseba:

.sxvadasxva tipis teqstebis mosmena da Sefaseba;

. wakiTxuli winadadebebisa da teqstis konstruireba;

. sxvadasxva saxis teqstebis Segnebulad da gaazrebulad kiTxva;

. teqstSi mocemuli gramatikuli konstruqciebis gamoyofa da saTanado interpretaciiT warmodgena;

. misTvis nacnob Temebze sxvadasxva xasiaTis teqstebis gamarTulaad wera;

. gramatikis, orTografiis, punqtuaciis praqtikulad aucilebeli minimumis Segnebulad gamoyeneba.


enis komunikaciuri aspeqtebis gageba-gamoyeneba


. sxvadasxva sametyvelo situaciaSi adekvaturad reagireba;

. kamaTis, diskusiisa da msjelobis strategiebis gamoyeneba;

.sakomunikacio unar- Cvevebis koreqcia daxvewa komunikaciis etiketuri normebis mixedviT;

. kiTxvis ZiriTadi strategiebis daufleba;

. sxvadasxva xasiaTis, miznisa da daniSnulebis werilobiTi teqstebis SeTxvzva.


mxatvruli teqstis gageba da TviTgamoxatva

. sxvadasxva literaturuli QJanris teqstebis mosmena, wakiTxva da sakuTari emociebisa da azris gamoxatva;

. mosmenili an wakiTxuli mxatvruli nawarmoebis dakavSireba pirad gamocdilebasTan;

. teqstis epizodebis erTmaneTTan dakavSireba da mTavari Temis gansazRvra;

. gmiris saqcielis Sefaseba;

. mxatvrul-gamomsaxvelobiTi xerxebis amocnoba da maTi funqciis axsna;

. mxatvruli teqstis Seqmna;

sakuTari interesebis mixedviT sakiTxavi literaturis SerCeva.


Sefaseba


saSinao da saklaso davalebaTa komponentebi

. sxvadasxva saxis mxatvruli da aramxatvruli teqstebis mravalmxrivi gaazreba-gaanalizeba da Sefaseba;

. teqstebis interpretireba;

. teqstebis SedarebiTi analizi;

. Txroba;

. zepiri gamosvla\prezentacia;

. gamomxatvelobiTi kiTxva;

. gramatikuli da leqsikuri codna;

. marTlwera;

. SemoqmedebiToba;

. saswavlo strategiebis (kiTxvis, weris, mosmenis, zepirmetyvelebis) gaazrebulad gamoyeneba;

.mxatvruli xerxebis codna;

. enobriv-gamomsaxvelobiTi saSualebebis amocnoba da gaanalizeba;

. ZiriTadi literaturuli mimdinareobis maxasiaTeblebi da sxva.

sasicocxlo unar-Cvebebi

. SemoqmedebiToba;

. TanamSromloba (mewyvilesTan, jgufis wevrebTan);

. strategiebis gaazrebulad gamoyeneba saswavlo saqmianobis xelSewyobis mizniT;

. saswavlo aqtivobebSi monawileobis xarisxi.


unar-Cvevebi fasdeba Semdegi davalebebiT

. dasmul kiTxvebze pasuxis gacema;

. sxvadasxva tipis gramatikuli da leqsikuri savarjiSoebi;

. diskusiis mowyoba problemur sakiTxTan dakavSirebiT;

. Txzulebis, eseis, referatis Sedgena;

. individualuri an jgufuri prezentaciis momzadeba;

. sxvadasxva tipis sakiTxavi damosmenili amocanebis gadaWra;

. sxvadasxva tipis zepiri aqtivobis Sesruleba damoukideblad, mewyvilesTan an jguqurad;

. sxvadasxva tipis teqstis Seqmna damoukideblad, mewyvilesTan an jgufurad;

. proeqtis ganxorcieleba.

gansakuTrebiT yuradReba unda mieqces Semdeg unar-Cvevebs

. xmamaRali kiTxva;

. Cumi kiTxva (martivi sakiTxavi amocanebis damoukideblad gadaWra);

. gamowera;

. gadawera;

. karnaxiT wera;

. warmosaxviT wera;

. epizodebis Txroba;

. Sinaarsis vrclad da mokled gadmocema;

. Sinaarsis gadmocema sakvanZo sityvebze dayrdnobiT.


resursebi

saxelmZRvanelo, damatebiTi literatura, saganmanaTleblo eleqtronuli resursi, sxvadasxva saxis TvalsaCinoებები.

  1. სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა

სასწავლო საგნობრივ პროგრამაში გამოყოფილია ოთხი მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები; გეომეტრია და სივრცის აღქმა; მონაცემთა ანალიზი, სტატისტიკა და ალბათობა; კანონზომიერებები და ალგებრა.
ეს მიმართულებები მჭიდრო ურთიერთკავშირშია და მოიცავს იმ ცოდნას და უნარ–ჩვევებს, რომელსაც მოსწავლე უნდა დაეუფლოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში. მიმართულებებად დაყოფა არ ნიშნავს კურსის ანალოგიურ დაყოფას, იგი მხოლოდ წარმოაჩენს შესასწავლი მასალის სპექტრს და საშუალებას იძლევა მიეთითოს, თუ რაზე უნდა გამახვილდეს მეტი ყურადღება სწავლების ამა თუ იმ საფეხურზე.


RonisZiebebi

III klasis moswavleebma Caatares RonisZieba saxelwodebiT “SemobrZanda mSvenieri gazafxuli”. bavSvebma moawyves yvavilebis mejlisi da gvaxares weliwadis am mSvenieri dros SemobrZaneba.

       skola-liceum en-ka-s III klasis moswavleebma Caatares RonisZieba wminda ninos SemobrZaneba saqarTveloSi. bavSvebma mogviTxres wmindanis cxovrebis Sesaxeb.

       skola –liceum en-ka-s III klasis moswavleebma Caatares saxelwodebiT Semodgoma. moswavleebma izeimes weliwadis am baroqiani drois SebobrZaneba. warmoadgines saqarTvelos sxvadasxva kuTxe. aRniSnes rogor emzadebian am dros sxvadasxva kuTxeebSi. gaakeTes TaTara da gaavles CurCxelebi.

       skola-liceum en-kas III klasis moswavleebma Caatares gamosaSvebi RonisZieba “saqarTvelos kuTxeebi”. moswavleebma warmoadgines sxvadasxva kuTxe, misi adaT-wesebi, tradiciebi.

       III klasis moswavleebma Caatares saaxalwlo RonisZieba. miuloces axali 2014 weli maswavleblebs, mSoblebs, Tanatolrbs. warmoadgines sxvadasxva zRapris gmirebi. gaaciles Zveli weli da Seegebnen Soba-axal wels.














.




No comments:

Post a Comment